تمام کسانيکه شاغل هستند اکثر مدت زمان زندگي خود را در محيط هاي کاري سپري ميکنند و کار کردن و سپري کردن مدت زمان طولاني مي تواند خسته کننده باشد. اما تمام صاحبان کار و کارمندان مي توانند تنها با رعايت و يا انجام چند راهکار کوچک، محيطي پر انرژي و بدون خستگي را براي خود فراهم کنند. هر يک از اين موارد کوچک مي تواند به کار بردن دکوراسيون داخلي زيبا و يا استفاده از مبلمان اداري راحت و استاندارد باشد که در ادامه اين گزارش به معرفي هر يک از مواردي که باعث مي شود تا محيط کاري بدون خستگي براي شما فراهم کند، خواهيم پرداخت.


فراهم کردن فضاي اداري مثبت و راحت 


براي اينکه در کسب و کار خود موفق باشيد بايد يک تيم بسيار عالي را براي شرکت خود فراهم کنيد. براي داشتن يک تيم عالي هم بايد مواردي را انجام دهيد که تمام اعضاي تيم شرکت از کار کردن با شما راضي بوده و از محل کارشان انرژي مثبت دريافت کنند و با رضايت کامل به محل کارشان بيايند. تمام اين کارها مي توانيد با فراهم کردن محيطي منظم و قانونمند اما نه خشک، و همينطور داشتن دکوراسيون داخلي زيبا به همراه مبلمان راحت و استاندارد فراهم کنيد.

 

 

چند راهکار ساده براي از بين بردن خستگي در محيط اداري


در دفتر کار فضايي دوستانه ايجاد کنيد 

در ادامه موضوع بالا که گفتيم بايد يک فضاي اداري مثبت و راحت ايجاد کرد، فراهم کردن فضاي اداري دوستانه نيز به داشتن تيمي قوي بسيار کمک مي کند. نبود فضاي دوستانه مانع از پيشرفت شما در زمينه کاريتان خواهد شد. 

 

براي از بين بردن خستگي از فضاي اداري، تنها کافيست صاحبان کسب و کار با ايجاد نگرش مثبت، داشتن رفتار محترمانه با تک تک کارمندان شرکت خود، تبعيض قائل نشدن بين کارمندان شرکت، ياد گرفتن مهارت گوش دادن، برقرار کردن ارتباط شخصي با کارمندان خود، داشتن ارتباط غير کاري، تشويق کردن همکاران و کارمندان خود به کار به خصوص اگر کاري کردند که هم باعث خود و هم پيشرفت شرکت شده، فضاي اداري را به يک فضاي دوستانه و صميمي تبديل کنند. 

طراحي به خصوص و منحصر به فرد اتاق هاي محل کار 


تک تک فضاهايي که در شرکت وجود دارد، هر کدام يک فضاي مهم در محيط اداري محسوب مي شود که با مي تواند تاثيرات مثبت و يا منفي را به مراجعه کنندگان در برخورد اول خواهد داد. تمام بخش هاي مختلف اتاق بايد تمام ويژگي هاي خاص خود را برخوردار باشد. طراحي هر يک از فضاهاي محيط کار بايد به نحوي بوده که علاوه بر زيبايي، راحتي ارابا رجوع را نيز فراهم کند. 

 

طراحي اتاق انتظار نيز بسيار اهميت دارد. زيرا اتاق انتظار يکي از بخش هاي مهم محيط اداري مي باشد و مراجعه کنندگان در برخورد اول با اين محيط رو به رو خواهند شد و تمام انرژي مثبت يا منفي کل محيط شرکت را از اتاق انتظار دريافت خواهند کرد. در اتاق انتظار نيز بايد به نوع صندلي ها و همينطور روشنايي آن نيز توجه ويژه اي داشته باشيد.

 

استفاده از مبلمان اداري مناسب براي اتاق انتظار

انتخاب و استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت 


در کنار موارد نام برده شده بالا ديگر مورد مهمي که باعث مي شود محيط کاري بدون خستگي و پويا داشته باشيد، استفاده از مبلمان هايي است که از استاندارد و راحتي کافي برخوردار باشد. استفاده از مبلمان اداري استاندارد و راحت علاوه بر اينکه در روحيه افراد بسيار تاثيرگذار است، در سلامت جسماني آنها نيز تاثير بسيار زيادي خواهد گذاشت. حتما بايد در فضاي اداري از يک ميز اداري استاندارد و همينطور صندلي اداري استاندارد استفاده شود. در ادامه به ويژگي هاي صندلي استاندارد خواهيم پرداخت. 



  • استفاده از هر يک از مبلمان هاي استاندارد مي تواند داراي ويژگي هاي زير باشد: 

  • بايد براي قسمت پايين کمر داراي استاندارد باشد 

  • بايد قابليت تنظيم ارتفاع هم براي صندلي و هم براي دسته هاي آن وجود داشته باشد. 

  • قابليت چرخش داشته باشد. 

  • بايد از پارچه خوب براي آن استفاده شده باشد

  • استفاده از زيرپايي براي کارمندان



انتخاب ميز و صندلي اداري استاندارد براي فضاي اداري

و اما در کنار نام بردن ويژگي هاي صندلي خوب و استاندارد، حال با ويژگي هاي يکي ميز خوب و استاندارد بهتر است آشنا شويد. ميزها هم همانند صندلي ها مي توانند تاثيرات زيادي بر روي کارمندان شرکت بگذار و روحيه آنها را تحت تاثير قرار دهد. ويژگي هاي ميز استاندارد و خوب شامل موارد زير مي باشد:



  • داشتن فضاي مناسب براي قرار گيري پا 

  • داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( براي اين که ببينيد ارتفاع ميز مناسب است، دست‌هاي خود را با زاويه 90 درجه خم کنيد و ببينيد که مي‌توانيد آن‌ها را به راحتي روي ميز قرار دهيد يا خير) 

  • قابليت قرار دادن صندلي در داخل ميز ( در صورتي که نتوانيد اين کار را انجام دهيد، به سختي مي‎‌توانيد از کيبورد استفاده کنيد. راحتي بيشتر با انتخاب مبلمان اداري مدرن را همين حالا تجربه نماييد.) 



انتخاب بهترين مبلمان براي مطب دکتر


مطب پزشکان همانند ديگر فضاهاي اداري بايد از آرامش و استانداردهاي ويژه برخوردار باشد تا مراجعه کنندگاني که به آنجا مي روند در مدت زمانيکه منتظر هستند تا نوبتشان شود، احساس راحتي کنند و آرامش داشته باشند. همانطور که مي دانيد مطب پزشکان تنها جايي است افراد بسيار زيادي به آنجا مراجعه کرده و مدت زمان زيادي را منتظر مي مانند. پس به هنگام  انتخاب مبلمان براي مطب دکتر و همينطور استفاده از عناصر مناسب براي دکوراسيون داخلي آن بايد دقت لازم را داشت.

 

 استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دکتر | مبلمان اداري آفن استفاده از مبلمان مناسب براي مطب دکتر

بهترين طراحي و رنگ را براي دکوراسيون داخلي شرکت خود انتخاب کنيد 


در هنگام طراحي داخلي براي شرکت خود يکي از مهمترين کارهايي که بايد انجام دهيد انتخاب رنگ مناسب مي باشد. رنگي که براي ديوار يا کاغذ ديواري که استفاده مي کنيد بايد علاوه بر اينکه بر روحيه کارمندان تاثير مثبت بگذارد، بايد با رنگ مبلمان اداري استفاده در فضاي کار هماهنگي داشته باشد. در واقع تمام وسايلي که براي يک فضا استفاده مي شود، بايد مکمل هم باشند. 

 

دکوراسيون داخلي مناسب براي محيط اداري


در انتها نيز بايد بگوييم براي داشتن محيط اداري پوياتر مي توانيد از آثار هنري و همينطور استفاده از مجله هايي براي خواندن استفاده کنيد. استفاده از مجله بيشتر براي مطب دکتر و آرايشگاه ها و همچنين استفاده از موسيقي ملايم براي آرايشگاه ها و محيط هايي که در ان امکان پخش موسيقي باشد بسيار مناسب است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اداري ,بايد ,استفاده ,استاندارد ,فضاي ,مبلمان ,مبلمان اداري ,فضاي اداري ,دکوراسيون داخلي ,اداري استاندارد ,داشته باشد ,براي دکوراسيون داخلي ,مبلمان اداري استاندارد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Kimberly دانلود کتاب pdf دانلود خلاصه کتاب دانلود جزوه نورآباد،شوخئییب انجام پروژهای برنامه نو یسی سایت آپدیتی ها Phil خدای خوبی ها تک ستاره آهنگ ایرانی